Obserwatorzy

czwartek, 2 kwietnia 2015

Wielkanoc tuż tuż

Wielkanoc zbliża się dużymi krokami,a wraz z nimi ja siedzę więcej przy maszynie i szyję wielkanocne ozdoby. Są kurki,kuro-ptaki i zajączki.
Przy tak niewielkich ozdobach jest wiele pracy,trzeba zadbać o szczegóły i mam nadzieje,że mi się to udało. 

Zajączki i Kurki mieszczą się do wielkanocnego koszyczka, mogą też być ozdoba centralnego miejsca w domu lub wielkanocnego stołu.











Kuro-Ptaki są większe to takie przytulanki dla dzieci wielkości około 25-26 cm bez nóżek.










Życzę wam Wesołych Świąt w rodzinnym gronie,smacznych potraw i dużo zdrówka :)

9 komentarzy:

  1. Cudna świąteczna, szyciowa produkcja :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocze przytulanki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze :) Najbardziej podobają‼ mi się zajączki ze zdjęć 5-7 :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu choć już wieczór również życzę miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te twoje kurki i zajaczki, kocham rekodzięło i sama cos tworzę ;) dlatego lubie zagladac do innych i oko cieszyć.
    Jesli masz chwile zapraszam do mnie
    inspiralla.blogspot.com pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie fajne i takie kolorowe cieszy oko.

    OdpowiedzUsuń