Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2011

Poduszki dla dzieci z onkologii w Gdańsku

O akcji "Poduszka dla chorego dziecka" dowiedziałam się z bloga Wioletty i postanowiłam dołączyć do tak szczytnego celu. Dodam,że sama zmagam się z tym problemem i jak na razie wygrywam w tej nieczystej grze. Myślę,że nie ma co namawiać do pomocy,bo jestem pewna,że każdy kto przeczyta ten post dołączy do akcji.  Jeśli chcecie poczytać o szczegółach zapraszam na bloga Wioletty u której dowiecie się więcej.

Poduszki uszyłam  z materiału w dziecięce wzorki,a na rogach doszyłam główki pajacyków.

Poduszka nr 1


 Poduszka nr 2


Zbliżenie pajacyków


 Na koniec dodałam zdjęcie z dzisiejszego porannego spaceru na którym byłam z moją psiną. W pobliskim parku na stawie były kaczuchy które dokarmiam chlebem.

6 komentarzy: