Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2018

Miła przesyłka od Elizy

Oglądając igielniki u Elizy zachwyciłam się jej pracami,a ona była tak miła że obdarowała mnie tym który mi się najbardziej podobał.

Na przesyłkę czekałam niecierpliwa jak dziecko. Otwierając kopertę czekała mnie kolejna miła niespodzianka  jedno z serc które  uszyła Eliza
Dziękuje bardzo za prezenty.

Igielnik wspaniale się sprawuje i jest dość duży by pomieścić szpilki, igły i agrafki które mam zawsze pod ręką.


Serce ozdobiło moją pracownię.


Wczoraj byłam na tkaninowych zakupach uwielbiam je, oprócz tkanin które są na zdjęciu zamówiłam jeszcze kolejne przez internet.


Mam również nowe metki, poprzednie były dość poważne jak na metki dla dziecięcych zabawek.

 

Dziękuję za odwiedziny.


6 komentarzy:

  1. Takie prezenty tez by mnie ucieszyly!!! Bawelenki i metki przecudne!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia uwielbiam takie prezenty piękne i ręcznie robione :)

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczny prezent :)
    Ach, już jestem ciekawa co powstanie z tych materiałów ;) Uwielbiam rękodzielnicze zakupy... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna ja tez uwielbiam te zakupy,kolory,wzory itp. Czasami mam ochotę kupić wszystkie tkaniny :)

      Usuń