Obserwatorzy

czwartek, 19 marca 2020

Wielkanocne kurki

Zastanawiam się jak będą wyglądały w tym roku Wielkanocne Święta? 
Czy będziemy je spędzać w odosobnieniu czy w gronie rodzinnym z najbliższymi? Czy przy stole będą tylko domownicy,a życzenia zamiast osobiście będziemy sobie składać na odległość przez telefon? Koronawirus rozprzestrzenia się po kraju ... 


By nie być tak pesymistycznie nastawioną postanowiłam uszyć kolejne wielkanocne ozdoby, tym razem kurki w formie zawieszek na gałązki.





I jak wam się podobają? 

Zapraszam na instagrama którego właśnie założyłam:


8 komentarzy:

  1. bardzo wesołe kurki....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu taki był zamiar. Wesołe by rozjaśnić ten nieprzyjemny dla nas czas :)

      Usuń
  2. Ptaszki to małe słodziaki :)
    My na razie optymistycznie zakładamy, że spotkamy się rodzinnie na święta :) trzymam się tej myśli i naprawdę mam nadzieję, że się uda :) a nawet jeśli nie - to bylebyśmy wszyscy dotrwali w zdrowiu do następnych świąt :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Justynko. Ja też optymistycznie patrzę w przyszłość ☺✿

      Usuń
  3. Kurki śliczniutkie!
    Przykre jest to co dzieje się wokoło. Ja ostatnio świętowałam drugie urodziny przed ekranem komputera w formie konferencji. Każdy siedział u siebie w domu i zerkał w ekran. Smutne to były urodziny 😢
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia
    Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko miejmy nadzieję,że te czasy szybko miną i już niedługo ludzie będą się cieszyć swoim towarzystwem vis,a vis. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  4. Super kurki - piękną gromadkę stworzyłaś :)
    Ciężkie dni ale mniejmy nadzieje że szybko przeminą ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :) Również mam nadzieję,że te ciężkie dni już niedługo będą za nami.

      Usuń