Obserwatorzy

sobota, 20 sierpnia 2011

Torebka i kosmetyczka

By nie być monotonną dzisiaj dla odmiany uszyłam torebkę,a do jej towarzystwa dodałam jeszcze kosmetyczkę. Torebka to raczej torebeczka bo nie jest największa,a jej wymiary to:
wysokość 20 cm,
szerokość 30 cm,
głębokość 6 cm.
 Z boku torebki jest mała kieszonka,a w środku jedna kieszonka w której zmieści się np.telefon komórkowy lub jakiś inny drobiazg. Wymiary kosmetyczki to wys/szer/głęb/ - 8/16/9,która również w środku ma jedną kieszonkę.



Kochane chciałabym powiadomić o candy które ogłosiła Susanna i w którym biorę udział.

5 komentarzy:

  1. Torby sa odjazdowe!!! Nie potrafie Tobie odpowiedziec fachowo na Twoje pytanie, poniewaz ze mnie rownie marny komputerowiec, ja dzialam bardziej na zasadzie prob i bledow. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny masz komplecik. Jeśli mogę zapytać- jesteś z wykształcenia krawcową, bo szyjesz bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka i kosmetyczka, profesjonalnie uszyta i odszyta - aż miło popatrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ana pytałaś czy jestem krawcową. Zgadza się jestem ale nie pracuję w tym zawodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię Aniu,
    Przepiękny blog, wiele świetnych pomysłów
    a torebka i kosmetyczka po prostu cuuuudoo!!!
    gratulacje:)Pozdrawiam
    Trzymaj tak dalej...

    OdpowiedzUsuń