Obserwatorzy

sobota, 14 czerwca 2014

Wyniki Candy

Candy,candy i po candy.
 
Kochane nadszedł dzień losowania wygranej.
Losy przygotowane.
 

Losująca dłoń należy do mnie.


 
A wygrana będzie wysłana do PoisonIvy
 




 
Kochana gratuluję i mam nadzieję,że puszeczki się przydadzą.
Proszę o kontakt na maila: aniachrz@op.pl
Wszystkim dziękuję za udział w zabawie.
Mam nadzieję,że będziecie do mnie zaglądać.
 
Na koniec dla was zdjęcie jednej z moich ogrodowych róż.
 

 
 
Dziewczyny ostatnio dostaję sporo "komentarzy spamów" Co zrobić by to zablokować?!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję bardzo.Buziaki i milutkiego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ustawiłam na komentarze z Google.Teraz nie mam anonimów.

      Usuń
  2. Ojeej, ale się cieszę, zwłaszcza, że to moja pierwsza wygrana :) bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Puszki są super, więc na pewno ułatwią szyciowe życie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zwyciężczyni :)
    Aniu, mam nadzieję, że się nie pogniewałaś za moje milczenie po Twoim zaproszeniu do zabawy - ostatnio bardzo mało byłam na blogu i gdzieś mi to umknęło. W następnej będę pierwsza w kolejce ;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń