Obserwatorzy

czwartek, 22 października 2015

Lalki szmacianki

Zuzie,Tosie i Zosie to chyba najczęściej wybierane imiona dla lalek :)
Imiona wdzięczne i oddające cały urok szmacianek.
To lalki z dzieciństwa które są towarzyszami zabaw i powiernikami dziecięcych tajemnic. 
Towarzyszą im w radosnych i smutnych chwilach. 
Zawsze są pod ręką można im powierzyć swoje sekrety i troski. 
Szmacianki wysłuchają, a czasami nawet doradzą.

Kilka z moich szmacianek pokazałam wam w jednym z poprzednich postów
tutaj
 teraz przedstawiam wam kolejne.








A na koniec pieski które uszyłam jako nagroda dla dzieci biorących udział w konkursie  "WYSMYCZ PSA" przygotowanym przez Schronisko w Gaju.


I dwa zdjęcia prac dzieci które brały udział w tym konkursie
(przepraszam za jakość zdjęć ale robione na szybko).




Wszystkim odwiedzającym dziękuję za komentarze.

13 komentarzy:

  1. Super te Twoje lale - Barbie może się schować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie ślicznotki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie lale:) Ta czerwona z ciemnymi włoskami urzekła mnie szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robiąc jej włosy zastanawiałam się czy czarne nie będą za ciemne :)

      Usuń
  4. Urocze są te lale:) Takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne te szmaciulki, bardzo mi się podobają!!! Super konkurs i fajną ma nazwę:) dobrze, że dzieci zostały zaangażowane w ten projekt...a i piękne nagrody na nie czekały:)
    Aniu, mój wianek zrobiłam na gałązkach z brzozy, tych najcieńszych, zwiniętych z paru.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jadzidka.blogspot.com/2014/10/blog-post.html
      zobacz, zapraszam:)

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo za odpowiedz. Może w końcu uda mi się zrobić taki wianek. Troszkę będzie zachodu bo u mnie w lesie tylko drzewa iglaste ale będę szukała brzozy :) Wianki które robiłaś w zeszłym roku też skomentowałam i były równie piękne :)

      Usuń