Obserwatorzy

środa, 17 października 2018

Tulipany i jesienne leśne dary

Październik to miesiąc w którym ogród przekwita i przygotowujemy go do zimowego snu. 
Liście spadają z  drzew, kwiaty przekwitają i nawet trawa traci swój kolor. I aby zachować urok lata postanowiłam uszyć tulipany które swoimi barwami cieszą oczy i duszę.










Tradycyjnie róże z liści klonu. Tutorial tutaj.


Stroiki z leśnych darów.



Podczas jesiennych porządków w ogrodzie nie zapomnijmy o kupce liści dla jeży. 


Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia.



12 komentarzy:

  1. Cześć,
    Przepiękne te tulipany. Aż by się chciało mieć taki bukiet w domu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne tulipany i jaka mnogość kolorów :)) Oczopląsu można dostać :) Kwiaty z liści są eleganckie , też kiedyś takowe zrobiłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beato :) A róże to moja tradycja,robię je każdej jesieni.

      Usuń
  3. Piękne tulipany i dary jesieni również...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Basiu i również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe tulipany - znacznie lepsze od tych żywych (bo te prawdziwe niestety więdną...) a takie jak Twoje zawsze będą cieszyć oczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno kocham żywe kwiaty ale te szyte z tkanin są alternatywą na jesienno-zimowy okres :)

      Usuń
  6. Piękne tulipany! To moje ulubione kwiaty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja kocham wszystkie kwiaty, również tulipany :)

      Usuń