Obserwatorzy

piątek, 9 listopada 2018

Wmianka z Justyną

Chciałabym wam się pochwalić wymianką z Justyną która tworzy piękne prace. Od Justyny otrzymałam deskę na klucze którą zachwycałam się na jednym z jej blogowych wpisów,a do kompletu Justyna zrobiła pojemnik. Oprócz tego otrzymałam piękną zakładkę,słodkości i hand madową tasiemkę oraz ręcznie napisaną kartkę z podziękowaniami. 
Justynko wszystko jest przepiękne. Komplet ma już swoje miejsce na korytarzu,klucze i inne małe szpargałki właśnie tam się znajdują. Dziękuję.






Ja w ramach wymianki wysłałam Justynie lalkę dla jej córeczki Ewy. 
Lalkę możecie oglądnąć tutaj.


7 komentarzy:

  1. Cześć,
    Przepiękne rzeczy tworzycie! Warto było się podmienić :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zgadzam się z Tobą takie wymianki są wspaniałe :)

      Usuń
  2. Aniu, bardzo się cieszę, że mogłyśmy się wymienić :) Mam nadzieję, że komplecik przyda się i będzie dobrze służył! :) Pozdrawiam serdecznie, przesyłam moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno komplet już jest wykrzystany i pięknie się prezntuje na korzytarz. Pozdraiam :)

      Usuń
  3. Przybiegłam tu prosto od Justynki, aby pochwalić piękne prace. Wspaniała wymianka, przygotowałyście piękne prezenty 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alina takie wymianki są wspaniałe,a zwłaszcza z rękodzielnikiem który robi coś innego niż druga osoba :)

      Usuń