Obserwatorzy

piątek, 23 sierpnia 2019

Tkaninowe zakupy

Wybierając się na tkaninowe zakupy zawsze jestem podekscytowana. Wchodząc do sklepu zastanawiam się co tym razem wpadnie mi w oko. Czasami są to gładkie tkaniny, w delikatne wzorki lub szalone kwieciste łąki. Dzisiaj królują kropeczki. Wraz z nowymi tkaninami w głowie pojawiają się nowe pomysły. Niektóre już mają swoje przeznaczenie inne będą cierpliwie czekać na swoją kolej.


A jak wyglądają wasze zakupy?


Na do widzenia mój ogrodowy mieczyk.

10 komentarzy:

  1. Piękne tkaniny :) ciekawe co za pomysły przyszły Ci do głowy :) czekam na realizację :) :)
    ja także uwielbiam przydasiowe zakupy... zdarza mi się 'popłynąć' i kiedy jadę coś kupić nagle okazuje się, że oprócz rzeczy z listy zakupów mam 20 dodatkowych produktów ;) dlatego muszę się pilnować jak zaopatruję się rękodzielniczo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko z tkanin już powoli powstają zabawki,a co do zakupów też tak mam że zawsze zdarzy się coś dodatkowego :)

      Usuń
  2. You got many kind of beautiful fabrics. It will be a lot of projects ahead :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have many ideas, several have already been created.

      Usuń
  3. Cześć,
    Ale piękne! Naprawdę już widzę te piękne rzeczy,jakie powstaną! :D
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tkaniny już w użyciu :) Na pewno podzielę się z wami swoimi uszytkami :)

      Usuń
  4. sliczne tkaniny, ja kupuje za duzo tkanin i potem je chomikuje...ratunkiem sa torby ktore szyje, wtedy pozbywam sie zalegajacych tkanin:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, kupuję jak opętana,ale cieszy mnie ten nadmiar bo zawsze jest wykorzystany :) A twoje torby są świetne :)

      Usuń