Obserwatorzy

poniedziałek, 20 listopada 2023

Warsztaty Szycia i wspominki

 Moja praca z dziewczynkami na Warsztatach Szycia jest owocna i mam nadzieje, że tak jak ja one również są zadowolone ze swoich dzieł. 

To zdjęcie jest ostatnim zrobionym w zeszłym szkolnym roku ma pamiątkę. Alicja moja zdolna uczennica która przychodziła na warsztaty przez 5 lat zdecydowała się na szkołę odzieżową (po prawej stronie). A Agnieszka z którą też spotykałyśmy się przez kilka lat poszła do liceum plastycznego (po lewej).

Dziewczyny trzymam za was kciuki.


Alicja



Alicja uszyła spódnicę na zamku.



Agnieszka



Ceramika zrobiona przez Agnieszkę.


Na koniec w prezencie od Agnieszki dostałam piękny obrazek namalowany przez nią samą. 





2 komentarze:

  1. Dziękujemy za napisanie tak dobrze napisanego i pouczającego artykułu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak dobry mentor 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń