Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Letnie spódniczki i ....

Mam nadzieję,że mnie jeszcze pamiętacie i z powodów nw. wybaczycie mi tak długą nieobecność. Jak już wspomniałam w poprzednim poście mam na głowie działkę która wymaga sporo pracy i gdyby tylko ona i moja pasja do szycia były moim jedynym zajęciem to na pewno nie zaniedbałabym prowadzenie bloga. Jednak jest jeszcze coś o czym wspomnę później. Najpierw chciałabym wam uświadomić jak szybko mija czas. Te dwa zdjęcia mówią same za siebie (zrobione po pewnym czasie ale w tym samym miejscu).



A teraz dalszy ciąg lokatorów na mojej działce. Tym razem żaba z którą stanęłam oko w oko podczas wyrywania chwastów (widzicie ją?).


To tyle jeśli chodzi o przyrodę.

Co ostatnio uszyłam? Sporo rzeczy jedne z nich mają już swoich właścicieli,inne czekają na nich,a pozostałe obecnie są tylko materiałami,które wraz z kartkami papieru z zapisanymi wymiarami grzecznie leżą w kolejce w pracowni.

Na początku chciałabym pokazać spódnice którą jakiś czas temu uszyłam i spodobała się teściowej.

Materiał to ubraniówka w kolorze stonowany brąz.



 
Zauważyłam,że w tym roku mają powodzenie spódniczki na gumach.
Więc nie mogło ich zabraknąć u mnie. Myślę,że większość z was wie jak wdzięcznie szyje się kwieciste wzory,jednak wszywanie gumy nie jest już tak miłe jakby się wydawało.











 Na koniec chciałabym wam przedstawić głównego "winowajcę" mojego długiego milczenia.

Zabiera sporo czasu ze względu na podejmowanie decyzji dotyczących budowy,kupna materiałów,rozmów z pracownikami itp. rzeczy.

Oto ON we własnej osobie.






 To tyle na dzisiaj,a teraz pozwolę sobie poczytać co u was słychać.


22 komentarze:

  1. Spódniczki świetne. Ta pierwsza podoba mi się najbardziej. :) A domku szczerze zazdroszczę, bo też mi się marzy własny kąt z kawałkiem ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też pierwsza podoba się najbardziej, gumeczki są dla szczupłych... ja je tylko lubię wszywać. Pokazuj postępy w budowie domku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne spódniczki
    gdybym ja stanęła oko w oko z żabą, to bym się chyba popłakała. Okropnie się ich boję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza spódniczka jest moją faworytką :) Życzę szybkiego wykończenia domku !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny domek:) Podoba mi się bardzo pierwsza spódniczka, te ozdobne elementy po bokach są rewelacyjne! Bardzo fajna jest też 3 (ta z koronką). Widzę żabę - jest śliczna :D takie oka duże ma:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Winowajca zapowiada się doskonale i jesteś w pełni usprawiedliwiona, że znikasz na dłużej.
    Spódniczki świetne - ta pierwsza, elegancka podoba mi się najbardziej, ale do kompletu porwałabym jeszcze tą w czarną koronką na dole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pięknych spódniczek i onego z końca wpisu :-) U mnie dzieje się podobnie, choć bardziej udzielam się dziewiarsko, niż szyciowo. Natomiast on ma na razie fundament, więc do Waszego stanu jeszcze nam zejdzie. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te na gumeczkach - wszystkie mogłyby być moje ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleś naszyła tych spódnic :) masz teraz w czym chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia.Tobie Aniu również Wszystkiego Najlepszego,!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza spódniczka jest boska :D
    Moje ogóreczki naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam motyw kwiatów niemal w każdej formie :) Szkoda, że nie pasują mi spódnice z gumką...

    Sama bardzo dobrze wiem ile czasu poświęca remont, czy budowa. Oby wszystko się udało i szybko zakończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybywam z rewizytą... równiez wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka i wytrwałości przy budowie, bo rzecz niełatwa :)

    Ślicznie zapowiada się ten Twój domek... gratuluje podjętej decyzji :)

    I kiecunie, co kolejna to ładniejsza... Twoje klientki muszą być naprawę zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne spódniczki, podoba mi się ta z poprzedniego postu taka niebieska z czarnym dołem i górą i różą, dziękuję za życzenie i tobie też życzę wszystkiego najlepszego w życiu i blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj kochana :)
    cieszę się,że do mnie wpadłaś ,bo takim sposobem ja ciebie znalazłam :))
    alez ty szyjesz...podziwiam :))
    wysyłam ci zaproszenie na mojego drugiego bloga,rodzinnego-a kiedyś budowlanego,wiem jak to cieszy-życzę szybkiego skończenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdrOSZCZE ci talentu.
    spodniczki sa śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kwieciste spódniczki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjęcia^^
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. spodniczka z koronką jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu można podziwiać kolejne dzieła :)
    Żabkę widzę :D Piękne spódniczki, najbardziej podoba mi się ta która wpadła w oko teściowej, ten motyw zakładek był raz w Burdzie ale wyżej (w okolicach talii) planuję go wykorzystać kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń