Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Lalka Zuzka i koniec lata

Korzystając z ostatnich słonecznych dni lata wolny czas spędzałam na działce na której zasadziłam pierwszą tuję i tulipany o wdzięcznej nazwie PAPUZIE. Mam nadzieję, że na wiosnę będę mogła się wam pochwalić ich urokiem.
 

 
Oprócz działkowych porządków i podejmowania budowlanych decyzji chodziłam z psiakiem na spacerki na których zrobiłam kilka zdjęć, które umieszczam poniżej.
Na pierwszym z nich mój pupil Nero.
 
Drugie nazwałam „Pawie piórko”
 
Z kasztanami jest kiepsko, bo dzieciaki zawsze mnie ubiegną i na razie nazbierałam kilka sztuk.
Z dzikiej róży wina jeszcze nie umiem robić ale może kiedyś się nauczę.
 
W wazonie znalazły się przepiękne żółte kwiaty niestety nie znam ich nazwy.
 
Za to uszyłam ostatnio kilka laleczek, które rozeszły się jak świeże bułeczki i została mi tylko Zuzka, której zdążyłam zrobić zdjęcie.

 
  Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze które mnie motywują do szycia i inspirują do prowadzenia bloga.

Miłego weekendu.
Zapraszam na moje CANDY które trwa do jeszcze 4 dni (do 25 09.2012r.)
Ps. Tak szybko dodajecie swoje prace i posty, że nie nadążam ich czytać i komentować za co z góry przepraszam.



25 komentarzy:

  1. lalka ma przecudne włosy... przecudne! Zresztą ja mam słabość do warkoczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż dorosła ze mnie kobieta to czasami warkocza sobie zaplotę ;)

      Usuń
  2. Jakiego masz uroczego pieska ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroczy jest ale czasami też uroczy łobuziak :)

      Usuń
  3. Co za słodki psiak... Ja 'mam' labradora, ale on został z moją mamą w innym mieście i tęskno mi za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przytulam,ja chyba bym płakała jak bubr za moim pupilem. Czasami sobie żartuje,ze to mój drugi synuś bo praktycznie do kazdego sklepu go ze mną wpuszczają :)

      Usuń
  4. Urocza ta twoja Zuzka:) Na wiosnę koniecznie pokaż jak zakwitły tulipany :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że na wiosnę będe mogał pochwaliś się pięknymi kwiatkami :)

      Usuń
  5. Zuzka tak dostojnie wygląda.
    Uroczy piesek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za tulipany będę całą jesień i zimę trzymać kciuki :) A Zuzia piękna i jaką ma fryzurę retro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymaniu kciuków,przydadzą się bo zimy coraz ostrzejsze.

      Usuń
  7. "Laleczki co się rozchodzą jak świeże bułeczki" Bo takie cudne są ,że się nie dziwię:))) U mnie też dużo tych żółtych kwiatuszków rośnie i też nie mam pojęcia jak się nazywają, ale bardzo je lubię. Dziękuję za słowa wsparcia z całego ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana daj znać jakie wyszły wyniki :*** I nie martw się na zapas. Przytulam.

      Usuń
  8. Świetne laleczki - zdjęcia u mnie będą pewnie niedługo, jestem miesiąc po przeprowadzce i mój aparat został niestety jeszcze u rodziców. Ciągle zwożę swoje zabawki, a z racji hobby jest ich wiele:)i ciągle czegoś zapominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwościa czekam na zdjęcia i twój powrót na bloga :)

      Usuń
  9. Nie dziwię się, że laleczki się rozeszły są słodkie :) A w ogrodzie masz śliczną jesień. Aniu, a czy paczyszka już do Ciebie dotarła? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psaczuszka dotarła. Dziękuję za nią! Jestes niesamowita. Śliczna bransoletka,a materiały cudne !!!!!

      Usuń
  10. Zuzka jest śliczna....
    lubię takie różnorodne blogi. Ja tu jeszcze wrócę, a tym czasem dziękuje za udział w moim candy i witam w gronie obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy dotyczące bloga :) Ja równiez będę zaglądała na twojego bloga :)

      Usuń