Obserwatorzy

czwartek, 6 listopada 2014

KOTY w spodenkach

Przeplatają się u mnie na przemian spódnice i przytulanki. By tradycji stało się zadość dzisiaj KOTY w spodenkach.
Po uszyciu Kotów i dopasowaniu do nich spodenek zastanawiałam się co zrobić z ogonem? Głupio by wyglądało gdyby ogon wychodził z nogawki.  Postanowiłam po środku portasków zrobić dziurkę do ogonka.






Jakie znacie koty z bajek i filmów?

Na koniec róże z liści klonu.

 
Dziękuję bardzo za miłe komentarze pod poprzednim postem.


12 komentarzy:

  1. Świetne :) I z ogonkiem bym tak samo zrobiła.
    A z kotów znam Filemona i Bonifacego, Filonka bez ogonka, Garfielda i Klakiera. I jeszcze rewelacyjnie znam darcie kotów z siostrami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kociaki! a imiona...był chyba też Pafnucy, ale nie pamiętam z jakiej bajki ;-), no i kot w butach, ale to nie imię...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodziaki:))) Śliczne mają minki. A spodnie dopasowane pierwsza klasa! No i świetnie wykombinowałaś dziurkę na ogonek. Genialne te koty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie cudne koty. I dobrze że im ulżyłaś i dziurki w spodenkach zrobiłaś, tak im zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kociaki,właśnie szukałam czegoś co mogłabym uszyć dla wnuczki jako przytulankę,rewelacja..

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ten pierwszy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu maila ci napisałam już jakiś czas jeśli możesz odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę cierpliwości do szycia takich małych rzeczy. Cudne przytulanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No wiesz zapomnieć o dziurce? :P
    Muszę pokazać swojej malej ona uwielbia kociaki :)

    OdpowiedzUsuń