Obserwatorzy

czwartek, 12 lutego 2015

Walentynki

Dłuuuuuugo mnie nie było ale sporo się u mnie działo. Mam nadzieję,że wychodzę na prostą i w miarę moich możliwości będę się starała regularnie zaglądać na bloga i was odwiedzać.
Za dwa dni Walentynki więc czas pokazać co działo się u mnie w związku z Dniem Zakochanych.
Uszyłam kilka misiów które powstały spontanicznie.




Oczywiście nie mogło obejść się bez serduszek






A na koniec moje kochane trio:

Ja z Nerem


Dziczek,Czarna i ja.


Miłego dnia :)



8 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje pracy i rownież miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie czerwone przyjemniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie uszytki :-) ja tez trochę szyję, zapraszam jeśli masz ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne te misiulki- co jeden to lepszy charakterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE WESOŁKI , SUPER TWOJEGO PROJEKTU UWIELBIAM LUDZI KREATYWNYCH :) POZDROWKA

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne uszate miśki i serduszka, na czerwono - walentynkowo :) Psiaki super, uwielbiam :) Mój mąż bardzo chciałby mieć beagla :)

    OdpowiedzUsuń