Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2011

Wróciłam z wyjazdu

Chociaż żal było wracać  bo rodzinę mam fantastyczną to obowiązki wzywały. Ukraina to piękny kraj,Lwów to ładne miasto,a Janowo w którym mieszka moja rodzina jest urocze. To malownicze miasteczko w otulinie lasów,z kapliczkami które mnie zachwycały i pięknym Stawem Janowskim w którym (jak powiedziała ciocia Marysia) dwa razy w roku spuszczają wodę by wyłowić ryby które tam hodują.
SERDECZNE POZDROWIENIA DLA RODZINY Z UKRAINY!
Ukraińskie Matrioszki

Ukraińska Torebka

Alkohol - Kozacy
Jeszcze dobrze nie odpoczęłam po przyjeździe,a już usiadłam do maszyny i uszyłam lalkę Tildę. To moja pierwsza Tilda i mam nadzieję,że nie ostatnia.
Spódniczkę którą zaczęłam szyć przed wyjazdem postaram się skończyć dzisiaj.


I na zakończenie Burda 10/2011 oraz Diana 4/2011 z których zapewne uszyję kilka modeli.

Ps.Kochana chciałam doda na bloga zdjęcia z wyjazdu ale  nie wiem jak to zrobi by je dodać w jednym linku?

3 komentarze:

  1. Uwielbiam wschodnie klimaty :)

    Jeżeli chodzi o pytanie to może spróbuj zainstalować sobie wtyczkę. Będziesz miała osobną podstronę na galerię - czyli np. wszystkie z wyjazdów fotki w jednym miejscu a z szycie w postach. Link może się przydać http://btemplates.com/2009/blogger-template-sgallery/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ja bym chciała takie matrioszki.

    A Tilda jak na pierwszy raz rewelacyjna.

    Szybko zabrałaś się za szycie, ja niestety na razie mam zastój. Może dziś uda mi się jakiegoś posta zamieścić

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o Ukrainę, to w wakacje widziałam tylko drugi brzeg Bugu, było cudownie, miałam wrażenie, że tam czas się zatrzymał. Oddalając się z tego miejsca, za pasmem drzew widać było białą wieżyczkę cerkwi w pobliskiej wsi.
    Lwów zwiedzałam 20 lat temu, tamte klimaty czuję do dziś. Ciekawa jestem jak jest tam teraz.
    Zdobycze z wyjazdu masz śliczne zwłaszcza torebka...
    Tilda wyszła Ci super, też się przymierzam do uszycia, mam nawet skrojone dwie. Jeśli będą choć trochę przypominać tildy to je zamieszczę w poście.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń