Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2012

Fantazyjne spódnice i zaproszenie do zabawy od dafefy

Dostałam zaproszenie od dafefy w zabawie "Nasze ulubione seriale"


Nie mam zbyt dużo czasu na TV ale jeśli tylko uda mi się uszczknąć czasu to z seriali oglądam:

1 Dr Hause

2 M jak miłość

3 Barwy Szczęścia

Nie wiem kogo zaprosić do zabawy,bo nie mam was tak dużo na liście odwiedzanych ale jeśli macie ochotę i czas to zapraszam:







Dzisiaj przedstawię wam fantazyjne spódnice.

Pierwsza z nich to spódnica ze sztruksu w kolorze czarnym z czerwonymi przeszyciami. Ozdobiona kokardką i guzikami również w kolorze czerwieni. Właścicielka spódnicy jest z niej zadowolona i mam nadzieję,że spódnica dobrze jej służy.


Druga również uszyta jest z czarnego sztruksu z dodatkiem włoskiego sztruksu (folk) z którego uszyłam patki,kireszonkę z przodu i wykończyłam dół spódnicy.
 Po środku tyłu wszyłam gumkę by można było regulować szerokość spódnicy w pasie.
Zapinana z przodu na guziki.
Mam nadzieję,że właścicielka spódnicy jest z niej zadowolona.




I trzecia spódnica uszyta z elany.
Zapinana z przodu na dwa guziki i  mały rzep. Wykończona satynotaftą w kolorze ciemnego amarantu i czarną koronką. Niestety spódnica nie przezentuje się tak dobrze na zdjeciach jak w rzeczywistości.




 


A oto zdjęcie Aniołka którego dostałam od męża na WALENTYNKI



To tyle na dzisiaj,a teraz z kawką z ekspresu idę was poodwiedzać.

Miłej środy.

Ps. U mie dzisiaj śnieg,śnieg,śnieg!

11 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne spódnice! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, dostałam niedawno także zaproszenie do tej zabawy i właśnie myślałam kogo by tu w dalszej części wytypować, pomyslałam o tobie, a tu bach, zaproszenie od ciebie... no nic dalej bede kombinować :)

    Zaszalałaś dziś ze spódnicami, wszystkie piękne a ostatnia naj

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu!!! Bardzo mi się podoba spódnica z fioletową lamówką. Jest naprawdę świetna.W moim guście.Pozdrawiam Anna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad tym jaki serial jest moim ulubionym :)

    Piękne spódnice!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne spódnice, a aniołek bardzo słodki :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. a dziękuję :D
    zapraszam nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczki śliczne! Napisałaś o sztruksie i mi się spódnica zamarzyła, czarna sztruksowa albo czerwona...,

    OdpowiedzUsuń
  8. Poza tym ciekawi mnie jak ja będę miała kiedyś męża to czy będzie mi robił prezenty na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że spódniczki u ciebie żądzom. Fajne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te Twoje spódnice :-) Naprawdę trudno się im oprzeć!

    OdpowiedzUsuń