Obserwatorzy

środa, 19 października 2011

Brązy z tasiemką

Tak mnie ostatnio wciągnęło szycie,że wczoraj zapomniałam o obiedzie,na szczęście ocknęłam się godzinę przed i zdążyłam na czas przygotować obiad.
Jak już wspomniałam w poprzedniej notce zabrałam się za brązy. Materiał to elana z wełną,a tasiemka którą jest wykończona spódnica jest w odcieniach brązu,a jej wzór przypomina turecki.
Przyznam się wam,że namęczyłam się troszkę z tą tasiemką zwłaszcza przy przyszywaniu jej na patki i wszywaniu patek na materiał. Jednak warto było się pogimnastykować,bo z efektu końcowego jestem zadowolona. Zwlekałam z napisaniem notki gdyż spódnica nie była wykończona i dopiero wczoraj podszyłam ją podszewką.

Szkoda tylko,że zdjęcie nie oddaje uroku spódniczki.

PRZÓD


TYŁ


KIESZONKA Z PATKĄ


DÓŁ SPÓDNICY


MOJA PROPOZYCJA

6 komentarzy:

  1. Piękna spódniczka,super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękności! Kieszonka wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba i ta kieszonka z patka, super, a za podszewke to podziwiam, bo ja do dzis nie potrafie, az wstyd!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, ależ Ty masz talent :) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskakuje mnie u ciebie zdolność tak szybkiego szycia, zwarzając na to że wszystko jest tak piękne i dokładnie wykończone. Jak ty to robisz?

    Gratuluje kolejnego rewelacyjnego ciuszka

    OdpowiedzUsuń
  6. great skirt, nice outfit, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń