Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2011

Chabrowa spódniczka

Nie mogłam się oprzeć kupnu sztruksu w kolorze chabru. Jest taki soczysty i kojarzy mi się z łąkami pełnymi chabrów.
Kupując materiał już widziałam spódniczkę z niej uszytą,a w czasie szycia przyszedł kolejny pomysł by kieszonki były zapinane na guziczki,a dół spódnicy był wykończony tasiemką.Spódnica uszyta jest z czterech klinów.
Z przodu ma dwie kieszonki,które są zapinane na guzik. Łezki do zapięcia guzików zrobione są z tasiemki którą wykończony jest dół spódnicy.
Spódnica podszyta jest podszewką i zapinana z boku na zamek.

PRZÓD SPÓDNICY


BOK SPÓDNICY


GÓRA-KIESZONKA


WYKOŃCZENIE DOŁU


  MOJA PROPOZYCJA

Zdjęcie wyszło dość ciemne więc napiszę wam,że bluzka jest biała w niebieskie paski,a krawat granatowy.

6 komentarzy:

  1. Slicznie wyszla Tobie ta chabrowa spodniczka, pomyslowo ja wykonczylas!!! A tak w ogole to ja uwielbiam sztruks, dobrze sie z niego szyje i nosi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie że zaglądam do Ciebie,bo szyjesz super rzeczy,czego ja nie potrafię!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wykończenie a jeszcze bardziej pomysł pokazywania z czym nosić. Fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda ;) i studentką się czuję, hehe ;) bardzo fajny, elegancki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń